Just Cavalli - inspirující mladá generace

 

justcavalli1

Just Cavalli byla představena v roce 2000 jako první rozšíření značky Roberto Cavalli určena pro mladší generaci. Kolekce zahrnuje dámské a pánské oblečení, doplňky a parfémy.

První kolekce s velmi nápaditým a eklektickým stylem byla inspirována fotografiemi Roberto Cavalli z jeho cest.

Charakteristickým znakem jsou velmi výrazné tisky a barvy z divů přírody. V každé kolekci jsou interpretovány inovativní materiály a experimentální grafika zachovávající si punc luxusu, originality, která vypovídá o jedinečném vkusu nositele.

Kolekce byla vždy vnímána jako „think-tank“ (továrna přemýšlení), který studuje a zdokonaluje zítřejší styl.
Just Cavalli se stala globální značkou obohacenou o myšlenku a vytvoření řady produktů které splňují potřeby mladé mezinárodní klientely.


„Stvořil jsem Just Cavalli pro mladé lidi, kteří jsou vždy inspirací pro mé vzory ... Pozoruji a studuji je - někdy  sem zaskočen a fascinují mě ... Just Cavalli je koncentrací na skutečný svět a současnost - absolutní území nové generace! " Roberto Cavalli

 

just cavalli 1_compressed

Roberto Cavalli se narodil 15.listopadu 1957 ve Florencii. Umělecký talent byl 

v rodině, protože jeho dědeček byloslavovaný impresionistický malíř a jeho matka švadlena. Jako dítě koktal, ale jak později řekl, byl vyléčen nárůstem sebedůvěry a objevením fascinace k dívkám.
Při studiu na Akademii umění ve Florencii v roce 1957 se Cavalli rozhodl, že se nestane umělcem a namísto toho experimentoval s aplikováním malířských technik na textil způsoby, které nebyly dříve praktikovány. "Můj sen, možná kvůli mé rodině, měl být malíř. V jednu chvíli jsem si vybral směr textilu, od textilu jsem šel na módu." 

 

V roce 1970 Roberto Cavalli představil své revoluční materiály poprvé v debutové kolekci. "Měl jsem tento nápad tisknout na kůži a tak jsem použil koženou rukavici z francouzské koželužny a když jsem začal tisknout, viděl jsem, že je možné vyrobit večerní šaty v kůži ... v neuvěřitelné růžové," řekl. S patentovanou technikou kožené tiskové techniky získal provize z jiných designových domů včetně Hermès a Pierre Cardin.

Cavalli otevřel svůj první butik v Saint-Tropez v roce 1972 a předvídal potenciál rybářské vesnice jako žádoucí destinace módní elity. 

Bohatý estetický vzhled, který Roberto vynalezl, nepřehlušila minimalistickou a dekonstrukční módu, které představila nová vlna japonských a belgických návrhářů v polovině 80. let. Výsledkem bylo, že podnikání bylo tišší a Roberto se soustředil na rodinný život, s královnou krásy Eva Weather s níž měl tři děti. Eva se stala kreativní ředitelkou kolekce Roberto Cavalli a od té doby spolupracovali jako pár.

Cavalliho kariéra vstoupila do vzrušující nové fáze na začátku devadesátých let. Aplikoval umělecké techniky na denim, představil své první tištěné džíny v roce 1988, ukázal první pískované bundy v kolekci podzim / zima 1994 a pracoval s lycrou, aby v roce 1995 předtavil strečové džíny. Tyto inovace v textilní technologii následně explodovaly v popularitě denimový trh výrazně diverzifikoval.
Roberto Cavalli uvedl Cavalli Jeans (později přejmenovaný na Just Cavalli) v roce 2000, což potvrzuje jeho status průkopníka v denim světě.

V prosinci 2004  Cavalli uvedl 'Wild: Fashion Untamed“ v Metropolitním muzeu umění v Institutu v New Yorku, na výstavě, která představovala lidskou fascinaci zvířecích kůží, a živočišných odkazy na oblečení během celé historie. „Není to, že pouze rád používám zvířecí tisk, mám rád všechno, co je z přírody. Začal jsem si uvědomit, že i ryby mají fantastické barevné  „šaty“, stejně tak i had nebo tygr. Začínám chápat, že Bůh je opravdu nejlepší návrhář, a tak jsem začal kopírovat Boha. "  V září 2005 byla představena láhev pokrytá hadí kůží -Vodka Roberto Cavalli. Následovala vína, restaurace a VIP kluby, tyto expanze potvrdili značku Cavalli jako go-to designéra pro elitní životní styl.
V roce 2007 spolupracoval Roberto Cavalli s některými předními umělkyněmi hudebního průmyslu. Christina Aguilera a Jennifer Lopez  požádaly návrháře vytvářet kostýmy pro velké koncerty, zatímco Spice Girls měli šaty na míru pro své globální turné.
V listopadu společnost Cavalli představila první high-street kolekci pro H & M. Kolekce byla během několika hodin od spuštění vyprodána.


Další jedinečná spolupráce byla představena v červenci 2008, když dům Cavalli vytvořil design pro limitovanou edici  dietní Coca-Coly.
V roce 2009 se Cavalli objevil v show „ The Martha Stewart „ a poprvé promluvila o touze uspět ve fotografickém světě. „Mým snem v blízké budoucnosti je vytvořit velkou výstavu, kde bych předvedl své fotografie z Afriky a dalších exotických míst. Fotil jsem vše pro své vzory a moje vášeň se rozvinula.“
V roce 2010 oslavil Cavalli 40 let svého podnikání. Společnost byla pojmenována číslo jedna v dámská módě pro Luxury Brand Status Index ,vydal slavnostní coffee-table knihu a konal extravagantní pařížskou party za účasti hvězd jako Heidi Klum, Kylie Minogue, Naomi Campbell a Taylor Swift.

 

roberto-cavalli-motto

 

oficiální stránky: www.justcavalli.com

Tým FS

kontakty

Zdroj: VOGUE, MARCOLIN

Sledujte nás:

facebook-logo 32x32 instagram-social-network-logo-of-photo-camera 32x32