NAPAPIJRI

napapijri_logo-compressor

Značka NAPAPIJRI byla založena v italské Aosta v roce 1987, kdy výrobce cestovních tašek vytvořil Bering Bag. Voskované plátěné tašky na cestování byly prvním produktem, který nesl název Napapijri.

V roce 1990 začala společnost navrhovat a vyrábět oděvy a doplňky a představila svou nezaměnitelnou bundu Skidoo, lehkou, voděodolnou, určenou pro extrémní teploty.

V roce 2002 byla představena oděvní síť Napapijri Kids, následovaná obuví Napapijri v roce 2007. První prodejna Napapijri byla otevřena v roce 1997 v Chamonixu ve Francii. Od té doby se společnost nepřetržitě rozrůstá o další obchody. Obchod s číslem 100 v pořadí byl otevřen v roce 2012 ve Stockholmu. V tomto roce by otevřen první asijský obchod Napapijri v Soulu v Koreji. V současné době má společnost více než 190 obchodů s jednou značkou v 30 zemích, především v západní Evropě a ve východní Evropě v Rusku, Kazachstánu a Koreji. Její produkty jsou také k dispozici ve více než 2000 specializovaných obchodech a obchodních domech.

Společnost Napapijri získala v roce 2004 výrobce oblečení VF Corporation v USA.

Předsedou společnosti je Andrea Cannelloni, dříve viceprezident a generální ředitel , který zde působí od roku 2009. V minulosti pracoval jako návrhář na Ermenegildo Zegna a Trussardi a jako tvůrčí ředitel pro Boss Orange a Boss Green u Huga Bossa.

V roce 2010 společnost Napapijri uvedla na trh svůj internetový obchod, čímž je značka dostupná po celém světě. Internetový obchod slouží zákazníkům ve 40 zemích Evropy, Severní Ameriky, Asie a Afriky.

napapijri 4

Napapijri kolekce zdůrazňují témata cestování a dobrodružství. Jméno samo o sobě je variantou finského slova "napapiiri", což znamená, arktický kruh. Její logo je název společnosti, který je v polopozitivních a polo-negativních písmenách označován jako severní pól a jižní pól v grafické podobě (viz také: Vlajka Grónska). Vlajka Norska je také použita evokovat extrémní podmínky této země, dramatické krajiny a tradice slavných průzkumníků.

Napapijri navrhuje a vyrábí neformální oděvy a sportovní oblečení pro muže, ženy a děti, včetně svrchní oděvy a obuvi. Společnost také vyrábí tašky, brašny, kabelky a doplňky jakou jsou pásky, klobouky, šály, rukavice a ponožky.

V roce 2002 Napapijri spolupracovali s Karlem Lagerfeldem na speciální edici kolekce Skidoo.

Japonský návrhář Yoshinori Ono vytvořil v roce 2010 pro Napapijri speciální, která byla označena jako 66 ° 33 'Speciální projekt'. Čísla se vztahují k zeměpisné šířce arktického kruhu.

Společnost Napapijri podpořila cestování, výzkum a průzkum, aby zvýšila povědomí veřejnosti o otázkách životního prostředí a ekologické udržitelnosti. V roce 2008 při slavnostním otevření obchodu v Miláně, Napapijri spolupracovali s fotografem a dobrodruhem Sebastianem Copelandem výstavou Copelandových fotografií s názvem "Antarktida: globální oteplování". Výtěžek z prodeje fotografií získala společnost Global Green USA, americká skupina Green Cross International. Napapijri nadále sponzoruje Copeland na expedicích na fotografování a filmové ohrožené prostředí.

Celou kolekci si můžete prohlédnout ZDE

 16931-4   16850  16853  16928-4
 Napapijri bunda 3969,- Napapijri bunda 3699,- Napapijri bunda 3699,- Napapijri bunda 3969,-

 

 

zdroj: wikipedia,www.napapijri.com,youtube.com

Tým FS

kontakty